Hoe werkt Mijn Plus Club?

Mijn Plus Club is de onlinecommunity van Plus Magazine. Registreer je en krijg het overzicht van je speciale voordelen op een presenteerblaadje. Je hoeft trouwens geen abonnee te zijn van Plus Magazine om je te registreren voor Mijn Plus Club.
Ontdek hoe Mijn Plus Club werkt

FAQ

FAQ

Heb je nog een vraag over Plus Club of Plus Magazine? Blader door de lijst met veel gestelde vragen.

Veel gestelde vragen over Plus Club
Algemene vragen over Plus Club
Vragen of problemen met Plus Club
Vragen/suggesties over het voordelenprogrammavan Plus Club
Algemene vragen over Plus Magazine
Verhuis, vakantie of onderbreking
Klachten/problemen met Plus Magazine
Vragen over juriservice
Vragen over de ‘Plusjes’ in Plus Magazine


Algemene vragen over Plus Club


Waar vind ik mijn lidnummer voor Plus Club?

Je lidnummer is ook je abonneenummer op Plus Magazine. Het getal van 7 cijfers vind je op je Plus Clubkaart en op de plastic verpakking waarin je tijdschrift verzonden wordt. Vermeld je lidnummer in alle communicatie zodat we je vraag sneller kunnen beantwoorden. Je hebt het ook nodig om in te loggen in Mijn Plus Club. Daar worden al je Plus Clubvoordelen online gebundeld.

Wanneer krijg ik een Plus Clubkaart?

Als je eenjaarabonnement op Plus Magazine neemt, dan word je automatisch lid van Plus Club en krijg je een Plus Clubkaart thuis gestuurd. Niet ontvangen? Neem dan contact op met de abonnementendienst via info

Kan ik mijn Plus Clubkaart doorgeven aan een familielid?

Neen, je lidkaart is een persoonlijke kaart die op jouw naam staat. Alleen als abonnee kun je de kaart gebruiken, samen met je echtgenoot of echtgenote.

Vragen of problemen met Plus Club


Wat moet ik doen als ik mijn Plus Clubkaart verlies?

Meld dit meteen aan de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13. Zij zullen zorgen dat je een nieuwe kaart ontvangt.

Ik heb een Plus Clubkaart, maar ontving geen korting bij een geselecteerde partner. Ik had daar nochtans wel recht op. Wat kan ik doen?

Meld dit meteen aan loyalty@plusmagazine.be. We nemen dan contact op met de partner om na te gaan waarom je de korting niet hebt gekregen.

Ik heb korting gekregen dankzij mijn Plus Clubkaart. De kwaliteit en/of bediening lieten echter te wensen over.

Stuur zeker je opmerkingen naar loyalty@plusmagazine.be. We houden rekening met je feedback om in de toekomst het programma verder te verbeteren.

Vragen/suggesties over het voordelenprogramma van Plus Club


Ik heb een suggestie voor de voordelengids van Plus Club. Waar kan ik terecht?

We horen je ideeën graag! Stuur zeker je suggesties naar loyalty@plusmagazine.be.

Ik ben zelf handelaar en wil graag als partner meestappen in Plus Club.

Mail naar loyalty@plusmagazine.be om partner te worden en je product of dienst als voordeel aan te bieden aan trouwe abonnees van Plus Magazine. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Algemene vragen over Plus Magazine


Hoe kan ik een abonnement op Plus Magazine nemen?

Surf naar de pagina Word abonnee om je abonnement aan te vragen. Je ontvangt dan automatisch je Plus Clubkaart om van alle voordelen exclusief voor Plus Clubleden te profiteren.

Hoe kan ik een abonnement cadeau doen op Plus Magazine?

Vul online alle gegevens in om een abonnement cadeau te doen. We hebben zowel de gegevens van de abonnee (die het abonnement zal ontvangen), als jouw gegevens als schenker (die het abonnement betaalt) nodig. De e-mails met bevestiging van de aanvraag en inschrijving van het abonnement worden naar jou als schenker gestuurd. Wij nemen geen rechtstreeks contact op met de abonnee zelf. Je ontvangt als schenker een tweede e-mail met de definitieve gegevens. Daarin staan het abonnementsnummer en de datum waarop de abonnee het eerste nummer mag verwachten. Als je een abonnement cadeau doet, ontvang jij als schenker het welkomstgeschenk 2 à 4 weken nadat wij de betaling ontvangen.

Kan ik in het buitenland een abonnement nemen op Plus Magazine?

De standaardprijzen gelden enkel binnen België. Neem voor een abonnement in het buitenland contact op met de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13. Zij bezorgen je aangepaste prijzen en voorwaarden.

Wanneer valt het eerste nummer van Plus Magazine in de bus?

Als je een nieuw (geschenk)abonnement aanvraagt viaAbonnementen.be, ontvang je na je inschrijving een e-mail met de gegevens van je abonnement. In deze e-mail vind je de datum van het eerste nummer.

Hoe kan ik mijn abonnement op Plus Magazine stopzetten?

Je kunt je abonnement stopzetten door onze abonnementenservice te contacteren. Stuur schriftelijk een brief naar onze abonnementenservice, Meiboomlaan 33, 8800 Roeselare met de vermelding van je lidnummer. Je abonnement wordt dan stopgezet op het einde van de periode waarvoor werd betaald.

Op welke data verschijnen Plus Magazine, Pluspuzzels en Plus Specials in 2017?

Plus Magazine verschijnt op:
  • 19 januari
  • 23 februari
  • 23 maart
  • 20 april
  • 18 mei
  • 22 juni
  • 24 augustus
  • 21 september
  • 19 oktober
  • 23 november
  • 21 december

Pluspuzzels is er op 23 februari, 22 juni, 19 oktober en 21 december.

Plus Specials kun je verwachten op de volgende data:
  • Plus Special Senioriegids: 23/02
  • Plus Special Gezondheid - Gezond eten: 23/03
  • Plus Special Gezondheid - Slank: 18/05
  • Plus Special Uit in België: 21/09
  • Plus Special Gezondheid - Esthetische ingrepen:23/11

Hoe komt het dat Plus Magazine maar 11 keer per jaar verschijnt?

Eind juni verschijnt nummer 7/8. Dat is een dubbelnummer voor de zomermaanden. Eind augustus ontvang je nummer 9.

Wanneer ontvang ik het welkomstgeschenk bij mijn abonnement op Plus Magazine?

Het welkomstgeschenk wordt verstuurd binnen de 2 à 4 weken nadat we de betaling ontvangen.

Waarom ontvang ik als trouwe abonnee geen geschenk terwijl nieuwe abonnees wel een welkomstgeschenk ontvangen van Plus Magazine?

Het klopt dat nieuwe Plus Magazineabonnees eenmalig een welkomstgeschenk (of voordeeltarief) krijgen. Maar ook de andere abonnees vergeten we niet! Sinds 2012 is er het nieuwe en unieke getrouwheidsprogramma met mooie voordelen voor trouwe abonnees. Afhankelijk van de duur van je abonnement ontvang je een Clubkaart:
  • Red Plus Clubkaart (vanaf 1e dag als abonnee): basispakket voordelen
  • Silver Plus Clubkaart (vanaf 1 jaar abonnement): exclusievere voordelen
  • Golden Plus Clubkaart (vanaf 4 jaar abonnement): neusje van de zalm
Hoe langer je abonnee blijft, hoe interessanter het voordelenpakket. Je profiteert dus op elk moment van mooie extra's. Zeker als je jarenlang abonnee bent, is er een uitgelezen selectie voordelen. Je merkt het: we doen er alles aan om al onze abonnees in de watten te leggen.

Nog een andere vraag over Plus Magazine?

Neem contact op met de klantenservice van Plus Magazine. Dat kan op verschillende manieren:
  • via e-mail: loyalty@plusmagazine.be
  • via post: Plus Magazine, Club, Raketstraat 50 bus 10, 1130 Brussel
  • via telefoon voor vragen over je abonnement: 078 35 33 13
  • via telefoon voor andere vragen (maandag t/m vrijdag, van 9-17 uur): 02 702 70 90

Verhuis, vakantie of onderbreking van mijn abonnement


Ik verhuis binnenkort. Wat moet ik doen om te zorgen dat ik Plus Magazine verder ontvang?

Geef minimaal 2 weken op voorhand je nieuwe adresgegevens door aan de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13. Wij zorgen dat je je magazine vanaf de gewenste datum op je nieuwe adres ontvangt.

Kan ik Plus Magazine tijdelijk op een ander adres ontvangen?

Als je met vakantie gaat, kun je Plus Magazine naar een ander adres laten sturen. Eventueel zelfs naar vrienden of familie. Neem contact op met de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13 om de mogelijkheden te bekijken.

Kan ik mijn abonnementsgegevens voor Plus Magazine laten veranderen?

Natuurlijk kan dat. Neem contact op met de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13.

Kan ik mijn abonnement op Plus Magazine tijdelijk laten onderbreken?

Tijdens je vakantie of op een ander moment kun je je abonnement gedurende een bepaalde periode onderbreken. Neem contact op met de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13. Je abonnement wordt dan stopgezet gedurende de opgegeven periode. Je abonnement wordt automatisch verlengd met eenzelfde periode.

Klachten/problemen met Plus Magazine


Ik heb mijn Plus Magazine niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Signaleer het probleem aan de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13. Wij nemen contact op met de verdeler om het probleem op te lossen en te zorgen dat je Plus Magazine in de toekomst op correcte wijze ontvangt. Je krijgt dan ook een nieuw nummer toegestuurd.

Ik heb mijn Plus Magazine te laat ontvangen. Wat kan ik doen?

Signaleer het probleem aan de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13. Wij nemen dan contact op met de verdeler om het probleem op te lossen en te zorgen dat je Plus Magazine in de toekomst op correcte wijze ontvangt.

Ik heb mijn Plus Magazine beschadigd ontvangen. Wat kan ik doen?

Signaleer het probleem aan de abonnementendienst via info@abonnementen.be of 078 35 33 13. Wij nemen dan contact op met de verdeler om het probleem op te lossen en te zorgen dat je Plus Magazine in de toekomst op correcte wijze ontvangt.

Vragen over juriservice


Wanneer kan ik de juriservice bij Plus Magazine bellen?

Plus Clubleden kunnen elke vrijdagnamiddag tussen 16-18 uur bellen naar 0900 100 08 (€ 0,45/min.) voor gratis juridisch advies. Houd je lidnummer bij de hand.

Vragen over de ‘Plusjes’ in Plus Magazine


Wie mag adverteren in de 'Plusjes' van Plus Magazine?

In de rubriek 'Plusjes' kunnen particuliere en commerciële advertenties geplaatst worden. Heb je een huis te huur, ben je op zoek naar een vriend(in), wens je jouw verzameling uit te breiden met een nieuw stuk? Plaats dan een zoekertje in Plus Magazine. Op deze manier bereik je maar liefst 400.000 lezers.

Wat kost een 'Plusje' van Plus Magazine?

De eerste 3 regels kosten voor particulieren € 12 (26 karakters per regel incl. spatie, komma, leestekens enz.), voor commerciëlen € 22. Voor iedere extra regel is de meerprijs € 3. Een extra omkadering kost € 5.

Hoe reageer ik op een 'Plusje' van Plus Magazine?

Stuur je brief naar: Plus Magazine, Referentienummer van het ‘Plusje’, Meiboomlaan 33, 8800 Roeselare. Wij sturen je brief ongeopend en zo snel mogelijk door naar de contactpersoon. Vergeet niet te vermelden hoe je gecontacteerd kunt worden.

Wanneer moeten de 'Plusjes' voor Plus Magazine worden aangeleverd?

Zorg dat je 'Plusje' uiterlijk 6 weken voor het verschijnen van het nummer bij ons binnen is. Inzendingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Het is mogelijk dat je 'Plusje' naar een volgend nummer doorgeschoven wordt als er geen plaats meer is.
le partenaire des médias